poniedziałek, 23 września 2013

prolog



Czy kiedykolwiek czułeś ,że wiesz o kimś wszystko? Czy potrafiłeś przewidzieć jego reakcje? Czy kiedykolwiek przypuszczałeś ,że będziesz w stanie tak bardzo zranić osobę,która była przy Tobie od zawsze? Czy byłbyś w stanie tak nagle poradzić sobie bez niej? Czy zastanawiałeś się jak wygląda życie bez osoby,która nigdy nie pozwoliła Ci upaść? To wszystko brzmi przecież tak absurdalnie , bowiem kto zostawiłby osobę bez której nie potrafił funkcjonować? Istnieje wiele osób,które podejmują takie właśnie decyzje. Dlaczego ludzie dokonują takich właśnie wyborów? Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie właściwie. Być może ludzie chcą spróbować czegoś nowego. Być może po prostu chcą się usamodzielnić. Jakże ogromnie dziwią się, gdy okazuje się,że życie bez tej drugiej osoby jest puste ,pozbawione sensu. Po przekonaniu się o tym wielu chciałoby cofnąć czas,ale to przecież niemożliwe. Podejmują więc próbę ratowania więzi ,która kiedyś ich połączyła. Niektórym to się nawet udaje , ale niestety próby większości spełzają na niczym. Jak będzie tym razem? Czy ta szczególna więź zostanie naprawiona? Każde z nich ma na ten temat odmienne zdanie. Jedyną rzeczą ,która może zweryfikować ich plany jest tęsknota za obecnością tej drugiej osoby.Osoby, która przecież przez tak długi czas była najważniejsza.



Zostawiam Wam prolog i mam nadzieję,że wyrazicie swoją opinię na jego temat.
Chcę Was przywitać na mojej pierwszej siatkarskiej historii.
W kolejnym rozdziale narracja zostanie zmieniona.
Następny rozdział powinien pojawić się za tydzień.
Buziaki
 

9 komentarzy:

  1. Oo kuuurwa co miazgę napisałaś. Bardzo mi się podoba.
    Zostaję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak to dopiero za tydzień??
    a prolog mi się bardzo podoba, jest tajemniczy i nie do końca wiadomo o co chodzi ;]
    czekam z niecierplowoscia na jedynke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też będę.
    Jeśli informujesz to 23169045 lub i-am-bleeding-out.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny rozdział:) Chcę więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie na szósty rozdział na http://without-love-borders.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! Kocham blogi o siatkarzach! Zostaję tu! :D Podoba mi się prolog, taki hmm.. tajemniczy XDD

    http://gemsetmeczjanowicz9.blog.pl/ - ZAPRASZAM SERDECZNIE DO MNIE! :D Jak już czytasz, to zostaw po sobie jakiś komentarz + informuj mnie o nowościach w zakładce "SPAM"

    Pzdr ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie na piąty rozdział. - Silny ból paraliżuje młodą tancerkę. Ale jest przy niej Michał który momentalnie zawozi ją do szpitala. Dziewczyna mimo bólu i łez zwierza się chłopakowi z problemów. Jednak lekarz wydaje ostateczną decyzję- natychmiastowa operacja. Jednak czy dziewczyna wyjdzie z tego cało?
    http://ciszamoimswiatem.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie na Twojego blog, bo już mi się podoba ;) Jestem ciekawa pierwszego rozdziału i sposobu jego przedstawienia. Oczywiście będę Cię informować o nowościach u mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog jest intrygujący. Domyślam się, że doszło do rozpadu jakiegoś związku. Ciekawa jestem czy chodzi o głównych bohaterów czy może o jednego z nich. Niemniej jednak z chęcią będę śledzić Twoje opowiadanie, bo mnie ciekawi czy te osoby o których piszesz w prologu będą w stanie na nowo się odnaleźć. To jest trudne zadanie, ale nie niewykonalne.
    Dziękuję za komentarz u mnie! :) Mam nadzieję, że będziesz mnie informować na blogu lub gg 35363260 :P

    OdpowiedzUsuń